Wywiady z fałszywą s. Łucją – analiza sprzeczności

, ,

Na stronie Sister Lucy Truth przedstawiającej dowody i badania naukowe na to że kobieta, która publicznie od 1967 r, pojawiła się jako s. Łucja z Fatimy, nie jest widzącą Łucją dos Santos, pojawiła się analiza dwóch wywiadów jakich udzieliła fałszywa s. Łucja w latach 1992 – 1993. Jak podaje SLT tłumacz wywiadów Carlos Evaristo, opisuje ich szczegóły i treść w filmie zamieszczonym na swoim kanale YouTube. Poniższe szczegóły merytoryczne wywiadu są streszczone w jego filmie.

 Sister Lucy Truth wyjaśnia, że 1 października 1992 r. kardynał Antony Padiyara, bp Francis Michaelappa z Indii i o. Francisco Pacheco z Brazylii rozmawiali z s. Łucją.  Carlos Evaristo, portugalsko-kanadyjski dziennikarz i historyk, służył jako tłumacz.  Po przeprowadzeniu wywiadu treść została opublikowana na polecenie kardynała Paduyra. Dokładnie rok później, 11 października 1993 r., wywiad z s. Łucją przeprowadził kard. Ricardo Vidal.  Godzinny wywiad został sfilmowany. Siostra Łucja została poproszona o potwierdzenie i rozwinięcie tego, co powiedziała w wywiadzie rok wcześniej.

SLT komentuje:

„W tych dwóch wywiadach „s. Łucja” zaprzecza niemal każdemu oświadczeniu, które sama złożyła w ciągu ostatnich 70 lat, dotyczącemu szczegółów próśb Matki Bożej w Fatimie o konsekrację Rosji, jak również szczegółów Trzeciej Tajemnicy. Proponuje ona ostateczną interpretację orędzia fatimskiego, która jest nowatorska, a jednocześnie zgadza się z propagandą Watykanu od lat 60-tych, która rozcieńczyła Fatimę do łagodnego wezwania do modlitwy i pokuty, które powinno unikać jakichkolwiek odniesień do Rosji lub jej konsekracji. Przesłanie Fatimy jest raczej przesłaniem nadziei, pokoju i ekumenizmu. Stąd widzimy zadziwiające konsekwencje tych wywiadów. W swojej analizie obu wywiadów, Christopher Ferrara podsumowuje siłę sprzeczności:

Jaką więc była „Siostra Łucja”, która mogła patrzeć na straszne wydarzenia w Rosji i na świecie od 1984 roku i widzieć w nich spełnienie obietnic Matki Bożej Fatimskiej? Była to siostra Łucja, której nigdy nie znaliśmy; modernistyczna siostra Łucja, której dziwne nowe słowa ośmieszały wszystko, co mówiła wcześniej. Była to siostra Łucja wysłana, aby dać nam Nową Fatimę dla Nowego Kościoła, który według modernistów wyłonił się jak motyl z poczwarki na Soborze Watykańskim II. Nowa Fatima, która nie zapowiada ani nawrócenia, ani triumfu, ale żałosne dostosowanie się do światowej mądrości umierającego świata: „Ludzie mają teraz indywidualny wybór: pozostać takimi, jakimi są lub nawrócić się”.
Nawrócenie Rosji bez nawrócenia na wiarę katolicką. Co za obraza dla Matki Bożej Fatimskiej. I jaka nieskończona obraza dla Tego, który Ją posłał. (Fałszywi przyjaciele Fatimy, str. 78) [podkreślenie nasze].”

Analiza wywiadów z lat 1992-1993 jest ważna, ponieważ słowa s. Łucji po roku 1960 przeczą wszystkiemu, co mówiła s. Łucja sprzed roku 1960.

Dowody, które zebrała Siostra Lucy Truth, pokazują z naukową pewnością, że ta „s. Łucja” była oszustką. To podmienienie wyjaśnia, jak „s. Łucja” mogła tak łatwo zaprzeczyć sama sobie.

Powinniśmy zwrócić na nie uwagę – pisze SLT-  jedynie jako na udokumentowany dowód na to, że oszustka „s. Łucja” nie tylko zaprzeczała niemal jednogłośnemu rozumieniu Fatimy przed 1960 r., ale także zgadzała się z watykańską propagandą „prawdziwego przesłania” Fatimy po 1960 r. W tych wywiadach „s. Łucja” prowadza tutaj zupełnie nowe rozumienie orędzia fatimskiego zmieniając je na takie, które jest uzupełnieniem propagandy Watykanu.

Sister Lucy Truth wszystkie sprzeczności w słowach s. Łucji wymienia:
  1. Zaprzecza, że Trzecia Tajemnica miała być ujawniona w 1960 roku, chociaż to ona sama wskazywała, że tajemnica ta powinna być ujawniona albo do 1960 roku, albo po jej śmierci, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
  2. Stwierdza, w porozumieniu z Watykanem, że tajemnica była przeznaczona tylko dla papieża, ale on mógł ją ujawnić, gdyby chciał.
  3. Dodaje, że była przeciwna jej publicznemu ujawnieniu, w całkowitej sprzeczności ze wszystkim, co zostało powiedziane przez nią i każdego biskupa i teologa przed 1960 rokiem.
  4. Oświadcza, że konsekracja Jana Pawła II z 25 marca 1984 roku była ważna, mimo że obejmowała tylko większość, a nie wszystkich biskupów katolickich.
  5. Twierdzi, że konsekracja Jana Pawła II pozwoliła uniknąć wojny atomowej w 1985 roku.
  6. Mówi, że Rosja nie musiała być wyraźnie wymieniona z nazwy w konsekracji, ponieważ minął rok 1929 i błędy Rosji już się rozprzestrzeniły.
    Są to uderzające sprzeczności dla widzącej, który wcześniej skarżyła się w kółko, że papieże Pius XI i XII nie zastosowali się dokładnie do prośby Matki Bożej w każdym kroku i szczególe!
  7. Twierdzi, że Gorbaczow był narzędziem Boga w procesie nawrócenia Rosji.
  8. Wyjaśnia, że Matka Boża nigdy nie mówiła, że Rosja nawróci się na katolicyzm, ani nawet na chrześcijaństwo. Byłoby to raczej nawrócenie z wojującego ateizmu na taki, który szanuje wolną wolę daną człowiekowi przez Boga, wolność wyboru między dobrem a złem.
  9. Twierdzi również, że zagłada narodów nie odnosi się do rzeczywistych narodów czy wojny fizycznej, ale do zagłady duchowej, która była wynikiem ateistycznego komunizmu.
  10. W tym wywiadzie „Sr. Lucy” wydaje się również wiedzieć pozytywnie, że niebo zaakceptowało poświęcenie świata przez Jana Pawła II. Jednak zapytana w 1947 r. o konsekrację Piusa XII w 1942 r. s. Łucja przyznała, że ​​nie wie, czy niebo to zaakceptowało, ponieważ nie zostało jej to objawione. Jednak wtedy nie wahała się dodać, że konsekracja Piusa XII w 1942 r. nie była dokładnie zgodna z prośbą Matki Bożej. Evaristo dokumentuje, że „s. Łucja” powtarzała swoją pewność co do konsekracji Jana Pawła II doktorowi i pani Zugibe, którzy odwiedzili ją w 2002 r. z pytaniem, czy konsekracja została zakończona.
  11. „S. Łucja” dalej twierdzi w tym wywiadzie, że nawrócenie Rosji zakończyło się z powodu końca ateistycznego komunizmu.
  12. Wyjaśnia również, że II wojna światowa była wojną przeciwko Żydom, którzy „nadal są wybranym narodem Boga.”
    To stwierdzenie jest bardzo dziwne, ponieważ s. Łucja nigdy wcześniej nie mówiła o Żydach, a jednak tutaj aprobująco używa dokładnej frazy, która była promowana przez liberałów i modernistów na poparcie żydowskiego ekumenizmu!
  13. Stwierdza ona, że jesteśmy w „Trzecim Dniu Tygodnia Fatimskiego”, który trwa.
  14. „S. Łucja” wyraźnie twierdzi, że nastąpił „triumf Niepokalanego Serca”! Rozpoczął się on, gdy Matka Boża uratowała życie Jana Pawła II na placu Świętego Piotra 13 maja 1981 roku.
  15. Ale potem czyni ten triumf bez znaczenia dodając, że „triumf jest procesem ciągłym”.
    Ratzinger, jako Benedykt XVI, zaprzeczy temu stwierdzeniu w maju 2010 roku, mówiąc, że triumf Niepokalanego Serca jeszcze nie nastąpił.
  16. Wreszcie, przesłanie końcowe „s. Łucji” brzmi: „Kto nie jest z papieżem, ten nie jest z Bogiem„.

Od naszej ostatniej aktualizacji o Sister Lucy Truth pojawiło się kilka nowych informacji.

W sekcji informacyjnej strony znajduje się też odpowiedź na pytanie: „Czy rodzina, krewni s. Łucji lub zakonnice z jej klasztoru nie wiedzieliby, że była oszustką?”

Rzekoma oczywistość odpowiedzi, jak twierdzi wielu negujących naukowe dowody wcale nie jest argumentem. Każdy kto jest zainteresowany prawdą też może dojść do takich wniosków jak SLT:

Po pierwsze, nie wiemy, co „wiedziała” o niej rodzina, krewni czy zakonnice, a jeśli nie zostanie ujawnione jakaś nieznane wyznanie, być może nigdy się tego nie dowiemy. Jednakże są pewne prawdy, które znamy.   Dowody naukowe i medyczne, którymi dysponujemy, są niepodważalne. Wszystkie trudności logistyczne związane z wprowadzeniem oszusta są drugorzędnymi szczegółami, które pozostają do odkrycia.
Wiemy jednak, że krewnym nigdy nie pozwolono zobaczyć s. Łucji twarzą w twarz, ale zawsze za kratą i w obecności innych sióstr ze wspólnoty. Nie było więc okazji do intymnej i pogłębionej rozmowy.
Jeśli prawdą jest, że Kościół zastąpił s. Łucję oszustką, jeśli możliwe jest, że Kościół został opanowany przez komunistów i masonów, to czy nie jest również rozsądne sądzić, że że ci bandyci działający w imieniu Kościoła wywierali presję na krewnych s. Łucji, aby milczeli i udawali, że nic się nie dzieje.”

Na stronie SLT pojawiła się też, w formacie PDF, transkrypcja wypowiedzi „s. Łucji” z 21-minutowego wideo „Irmã Lúcia” z okazji beatyfikacji Franciszka i Hiacynty w 2000 roku.  Sister Lucy Truth niezależnie wynajęła dwóch rodowitych Portugalczyków do przetłumaczenia fragmentów wideo. Analizy lingwistyczne wypowiedzi wskazują że akcent fałszywej Siostry Łucji II „pochodzi z regionu 100 mil na północ od Fátimy, najwyraźniej z miasta Viseu lub w jego pobliżu.”

O dziwnej rozmowie w której s. Łucja nie pamięta swojego wieku, albo mówi o całowaniu z papieżem na powitanie można przeczytać TUTAJ 

SLT w sekcji Media/Autorzy mówiący o fałszywej s. Łucji również pojawiły się nowe nazwiska:  Mario Derksen, założyciel Novus Ordo Watch oraz ks. David Hewko z FSSPX-MC.  Nagranie w j. ang. dostępne– TUTAJ.

Dostępny jest też wywiad z dr. Chojnowskim, który przeprowadził niedawno dziennikarz LifesiteNews,  John Henry Westen – TUTAJ

Przypominamy też, że na stronie SLT pojawiła się polska sekcja m.in z przetłumaczonymi nagraniami :

Sister Lucy Truth – Nikt nie może teraz twierdzić, że nie zna faktów


Źródło: SisterLucyTruth   Fot. YouTube


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: